Alla inlägg under maj 2010

Av Terhi - 23 maj 2010 18:04

Jag går i köpe tankar... funderar på att införskaffa en Iphone..


Är det någon av Er som har en sådan? jag har fått för mig att den kan vara bra på många sätt men vad vet jag..

Sitter nere i källaren & syr en bikini, lägger ut ben bild när den är klar :o))


Lördagen bjöd på en underbar värme så jag & Michael tog ett premiär dopp i poolen. 22,6 grader men det var nog mest på ytan:o)

Skönt att svalka av sig lite grann efter att potatisen hade stoppats ner i landet.


Micke har varit super duktig & oljat hela pooldäcket med en olja som har tjära i sig så det doftar västkust hemma just nu...eller finska tjärpastiller ;o))


Hoppas att ni har det bra allesamman.


Kram

Av Terhi - 8 maj 2010 15:16

Fy vad kallt det är ... är det inte tänkt att våren bör vara en aning varmare än så här??

Har trots detta varit ute & fixat fram några krukor med lite blommor, det sprider ju lite glädje.

Michael ordnar med poolen, vi var ju tvungna att återigen byta lite brädor... denna gång pga eget slarv på hösten...  Ja ja, man lär så länge man lever & man lär sig av sina misstag...!

Han är så duktig & envis... det började regna men han fortsätter ändå! Själv gick jag in & passade på att titta in på bloggen... Är inte så duktig med mitt skrivande men jag ska försöka i allafall ett par ggr / vecka..


Igår sprang jag på Linda som snabbast, du såg så himla pigg & alert ut  :o) , det "klär dig" att vara små barns mamma!!


Mycket på jobbet, roligt roligt .. tyvärr är jag inte på plats på min nya tjänst ännu... Tar några delar men inte allt. Ser fram emot att börja där på "riktigt".


Vi har satt upp ett "flyttbart" staket på vår baksida så att Milton kan få springa lös där, han tycker att det är sååå kul! Hans kompis Nelly var på besök idag, så nu ligger han & sussar så sött!  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards