Alla inlägg under februari 2012

Av Terhi - 15 februari 2012 20:31

Jag ÄR trött!

Har fått pensionärsfazoner.. Kan inte sova!

Varje natt är jag vaken i ex antal timmar...! Varför?


Inatt vill jag somna, sova till klockan ringer 06:10... John Blund... Deal?


Har joggat idag, 5km blev det.. Hade bra flyt idag, kändes ok.

I förrgår så körde jag en 3km, sedan intervall och backträning. Riktigt skönt :0)


Fortsatt bra med mat och viktnedgång... Det går bra nu ;)Hehe!


På tisdag.... Då Ni! Jippie.... ;0)


Sedan helgen V8, så är det Orsa och slalom!!! Kul!


Ha det bäst ;)

Av Terhi - 9 februari 2012 19:49

Nu är det snart helg igen! Jösses ännu en vecka har svischat förbi!!


Imorgon blir det Thaimat på New Tokyo... Yammi,det var ett tag sedan vi var där.


I övrigt är det en lugn helg framför oss, har bjudit in mor och far till söndag då ska vi bjuda på stek..


Självklart blir det ridning både lördag och söndag :)Hmmmm...


Dags att tag ordentligt tag i löpningen snart också... Thessan är i toppform och det stressar mig lite ;0)Haha... Thessan, jag lovar att ta tag i det så du slipper släpa mig runt tjejmilen i höst!


Nu mina vänner... Är det Antikrundan ... Sedan ... Biggest loser!

Jag tycker att de är riktiga kämpar!! Wow!


Ha det bäst!

Av Terhi - 5 februari 2012 08:41

Det blev ingen travgala för mig och M....


Vi tillbringade hela lördagen på Strömsholms djursjukhus!

Lilla Milton skadade sin tass när vi kastade boll på morgonpromenaden.


Trampdynan lossnade lite på ena sidan så de sydde 2 stygn på honom och sedan ska han äta antibiotika i 10 dagar.

Lille vännen var så duktig... Han väntade tålmodigt på sin tur och skötte sig jätte bra när vi till slut fick komma in..


Vi åkte hemifrån kl: 12:00 och var hemma kl: 21:00..


Mamma och pappa ringde kl 23:00 och berättade att deras sto vann sin klass: årets sto!


De hade haft en trevlig kväll med god mat och bra underhållning... :))

Är så glad för deras skull...


Idag blir det städning och hämta mediciner till vovven, tassen ska plåstras om 2 ggr per dag..! I ca 4 dagar..

Så jag vet exakt vad jag har att se fram mot ;0) skojar förstås!


Nu ska jag snart äta frukost!


Go söndag Alla!

Av Terhi - 3 februari 2012 22:50

Fredag kväll och det är bara så lugnt och skönt .. Killarna hörs ifrån spelrummet & M och jag kikar på film..

Lite seg efter vinet men mår helt ok!


Måste ju berätta...Har fått min present redan (40års presenten) ..M beställde en iPad2 och den kom hem efter ett par dagar..Så nu är det min bästa vän ;0)


Jag gillar den skarpt och än bättre blir det när jag förnyar mitt abonnemang och får en iPone4s istället !!!


Jösses vad bra det kommer att bli ;0)


Ska nämna att min moster begravdes idag... Åkte inte dit men blommor skickades ...Vila i frid

Av Terhi - 2 februari 2012 07:17

God morgon på Er allesamman! Kallt ute idag! - 10 just nu och snöfall...Brrr... Men ändå härligt, det är ju trots allt vinter..


Vikten minskar sakta men säkert -4,2 och då ska Ni veta att jag faktiskt unnar mig lite gott att drycks på helgerna!

Målet är totalt -10 och det ska fungera..Denna är det ingen bantning mer att man håller koll på intaget av mat, och resultat ger det ju också...


Synkade min telefon mot datorn igår & alla min kontakter försvann .... Hjälp!

Har precis nu lyckats att få tillbaka dem... Puh!!


Ha en toppen dag!

Det ska jag ha :0))

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Skapa flashcards