Alla inlägg under april 2012

Av Terhi - 21 april 2012 18:04

Dagen D har kommit men precis lagom till att vi ska göra oss iordning så blir M magsjuk!!

Nej, vi som ska ut & äta med Johan & Susanne på Brasseriet...


Det är ju våran 50års present till henne... Men det var bara att lyfta luren & sedan ringa & avboka dem 2 timmar innan vi ska vara där :((


Ny tid är bokad & det blev den 12/5... Bra dag eller hur?? Glömde bort att det är samma dag som Ericsson har sin 50års fest...


Jaja, det blir trevligt att äta & må gott med våra kära grannar istället..


Nästa helg ska vi åka till Sälen & fira Valborg med Pia & Thomas :o))

Vi ska bo tillsammans hela gänget i en Svit, Nice!!


Kanske, kanske kan man ta en tur på skidorna ... Vi får se :O)


1/6 åker jag & M till Smögen, en weekendtripp som jag fick av M när jag fyllde år.. Så trevligt :))


Sedan är det snart skolavslutning för grabbarna, tänk att Avve & Jocke går ut nian!! Så stora de har blivit :)


Vi har bokat en semestertripp för hela familjen till Turkiet, all inclusive blev det till slut så kan grabbsen hämta det de önskar & när de vill..   


Får ju inte glömma att Breezan ska ha ett föl i mitten av maj, spännande att se vad det blir :)


Mammas & pappas häst fick ju ett sto föl den 13/4, så himla gullig!


Imorgon ska jag skjutsa iväg Victory till betäckning, någonstans precis utanför Nyköping finns stuteriet som hon ska till. Tur att man har GPS ;))


Idag har jag shoppat lite kläder, även underkläder & jösses vad dyrt det är!!  Var inne på Triumph & handlade BH & trosa..... Dyrt!! Men snyggt   

Hahaha, har ju sytt mina egna BH & bikinis i flera år så jag måste ha sparat en hel del "money" ;))


Ska faktiskt unna mig en köpe bikini också, ska åka till Details i veckan.... Hoppas att jag hittar någon som sitter som den ska!


Lyssnar på Änglar & Demoner på ljudbok, den är fruktansvärt bra!! Jeeses... Vill inte lägga ifrån mig den alls...

Sedan återstår de 3st resterande böckerna till M's förtret! Hahahaha!!


Ha det!!


//T


P.S Ska försöka blogga lite oftare ;) D.S



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards