Alla inlägg under december 2012

Av Terhi - 28 december 2012 17:50

Idag har Tobbes dvärghamster Speedy dött...

Det var en ledsen kille som gjorde upptäckten på morgonen :(

Jag fyllde på mat och reagerade på att hon inte kom ut ur sitt hus vilket hon gör varje gång!
Sa till Tobias att det var konstigt....

Sov sött lilla Speedy!

Av Terhi - 25 december 2012 22:50

Av Terhi - 25 december 2012 22:44

Juldagen börjar lida mot sitt slut ...

Frossat julmat även idag men imorgon så återvänder den vanliga kosten till Tennisgatan:))

Pia och Thomas kommer hit på en bit mat, trevligt trevligt!

Har fått fina klappar, Ni med?
Ska dock byta BHarna till rätt storlek då de var för små..

Var ute på tur med Sveipur och Arvet idag och fick mig en rejäl åktur på den sistnämnde! Fy, vad fort det gick!!

Vill visa en bild från ena turen, så härligt!!

Av Terhi - 18 december 2012 05:20

Kl är 05:17 och det är dags för träning...
Hade gärna sovit längre idag då jag har sovit uruselt inatt.. :(
Jaja, idag är det dags för julklappsbyte :) kul ju ?

4 dagar kvar att arbeta sedan är det julledigt!! Längtar...

Nej, inte slöa längre ;)

Av Terhi - 15 december 2012 21:58

Jag fick en snölyckta till slut =)

Av Terhi - 13 december 2012 22:53

Idag har M och jag handlat julklappar till kidsen, vi blev nästan klara...

Fattas bara några få saker!
Är ni klara med Era inköp?

Imorgon kväll, tjejmiddag hos Tine ?
Trevligt, men inte allt för sent får det bli då sonen ska skjutsas till Kvarntorp där de ska åka skidor!

Mycket att se fram emot nu ju!!
Jul, alltid lika mysigt <3
Nyår!
Januari (1vecka) = utlandsresa med M
Mars, nytt kök!!
Sedan ska väl försöka åka till Sälen för att åka skidor också innan vintern är till ända!

??

Förresten, det är ju Lucia idag!

Vet ni idag har jag inte sett ett enda lussetåg :((
Såg några då de hämtade mat i matsalen men jag har inte sett/hört några lucior eller låtar ?

Märks att grabbarna är större då försvinner sådant ur ens planering...!

Ja,ja men vad är väl ett lussetåg.... Suck...

Nu sovdags, imorgon ringer kl 05:10,då är det 1 timmes träning på schemat! Satsar hårt ;))
Fjärde dagen i rad denna vecka och jag har GRYM träningsvärk!!

Men skam den som ger sig!lördag/söndag så ska Jag sova en aning längre än 05:10 iallafall :))

Ha det och god natt!

Av Terhi - 12 december 2012 19:21

Kallt som skrutt ute men vad gör väl det när man kan bubbla lite ?

Av Terhi - 10 december 2012 20:36

Igår fyllde Milton 6år, självklart blev det presentöppning :))
Kan själv....

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Skapa flashcards