Direktlänk till inlägg 7 juli 2017

Jag säger bara....

Av Terhi - 7 juli 2017 18:05

  

SEMESTER!!! 

 
 
Ingen bild

Katja

8 juli 2017 15:47

Vi har en vecka kvar att arbeta. Går av på söndag kl. 20 med ett 10h pass.

Terhi

8 juli 2017 19:09

Sista veckan känns alltid lite seg tycker jag och att avsluta med ett långpass som du så måste ju semestern kännas extra välkommen😊

Ha en bra sista jobb vecka och sedan får ni njuta av semester!!!

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Terhi - 7 juli 2022 11:57

Semester, så underbart. Igår plockade vi sommarkantareller, hade med egen liten picknick. Det smakar så gott ute i naturen. :)     Idag startade vi dagen med en gofrukost sedan en promenad med hunden i ösregn.   Lunchen skall intas på en loka...

Av Terhi - 30 juni 2022 20:27

Alltså snart, alldeles snart går vi på semester :) Lyckan och glädjen inför det är underbart!   Jobbar en kortis på måndag sedan tar vi semester fram t.o.m v 31, dock får vi som vanligt åka in och fakturera ett par ggr men så är det när man är ...

Av Terhi - 28 juni 2022 11:03

Som sagt.... som överskriften tyder så var min förra vecka en aning ... ja vad ska jag säga  .... haha   kaosartad och till följd av det så blev det en aning tokigt   Det börjar med en leverans av nya stora terrakottakrukor, dessa kommer anländandes ...

Av Terhi - 28 februari 2020 07:06

Hallå, Tro det eller ej men här kommer ett litet inlägg:) Det har hänt så mycket sedan sist och det är svårt att sammanfatta det lite snabbt och enkelt. Jag kan dock berätta att vi har varit på safari i Serengetiparken vilket var en så häfti...

Av Terhi - 19 december 2019 22:41

Sov gott och vila i frid min vän, idag fick du somna in. Vi har inte haft kontakt de senaste åren av olika anledningar men du var fortfarande mig nära i hjärtat. Förr så brukade vi säga att vi var som en bror och syster och att vi ?älskade? var...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Skapa flashcards