Alla inlägg den 14 augusti 2017

Av Terhi - 14 augusti 2017 12:20

 


 


 

Bjuder på lite bilder från igår kväll, som ni ser så närmar sig klockan nio!! Ljust ute fortfarande då😊




   


Obligatoriska ansiktsmasken på😂😂😂 Många av oss såg ut som spöken i vattnet! Dock blev man len och fin efteråt 😊



       

Badvakterna var väl påpälsade då det var lite kallare i luften, alla ångor som stiger blir nog kalla när de väl blandas med den kalla vinden...


Coolt ställe helt enkelt och väl värt ett besök!

Nu skall jag snart checka ut och börja traska lite..



Av Terhi - 14 augusti 2017 11:50

Har precis vinkat av maken, han flyger hem idag och jag tar mig vidare till nordvästra delen av Island.

Hvammstangi mån-lör, ridning där tis-fre samt yoga😊👍


Blir upphämtad kl 15:00 så jag har dryga 5timmar att tillbringa här innan det.

Vädret har vänt, ca 9grader regn och moln om vartannat!


Igår kväll badade vi i Blå Lagunen, bilder kommer så snart jag har synkat mobilen med kameran😊


Hmmm... känns ju lite tomt utan M just nu😳

Men jag får njuta av minnena av våra dagar här❣️


Ha en fortsatt bra måndag!


Kram ❣️

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Skapa flashcards