Alla inlägg den 17 januari 2018

Av Terhi - 17 januari 2018 20:09

Är så trött, det blir tidig sänggång här på T-gatan idag! Himmel så skönt!
Hoppas att tröttheten vänder snart, blir ljusare och ljusare för var dag som går så det finns hopp!

Hur känner ni er? Är ni trötta och känner er orkeslösa?

Ibland får man för sig att man är ensam om att vara glåmig och mörk under ögonen då alla ser så fräscha ut... kan tro att smink trollar bort mycket av de olika spår som ”livet” bjuder på... eller....

Imorgon skall årsredovisning göras på företaget, många siffror hit och dit! Tur jag har Lena till hjälp. Hon är en klippa på det, skulle vilja förstå hennes ”hjärna” och dess aktiviteter då jag ibland sitter som en fågelholk och fattar nada!!! Hahaha!!! 😂😂😂
Hua, tur vi kan olika saker här i världen..!

Nu skall jag fixa iordning mig för natten!

Sov gott och dröm sött :)

Kram T

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards