Alla inlägg under mars 2018

Av Terhi - 30 mars 2018 20:03

Men så underbart!!
Sol, sol och sol! Klarblå himmel!
Vilket väder:)

Lite bild bevis!

Skidor idag, så j...a skönt.

Ni ser va?

Ha det så bra!!
Kram Terhi

Av Terhi - 29 mars 2018 11:54

Beskedet vi fick imorse lamslog oss verkligen...

En av våra vänner/samarbetspartner fick hjärtinfarkt igårkväll och tyvärr kunde de inte rädda hans liv.
54år, alldeles för tidigt ...

Tankarna går till familjen som nu saknar en make, far, svärson medmera.

Vila i frid.

Av Terhi - 29 mars 2018 07:12

Idag är det skärtorsdag, dagen innan påskledigheten infaller.... 4 dagars ledighet i följd!
Nästan lite lyxigt :)

Påsken hos oss är inte berikad med traditioner likt julen, planeras ingen särskild påskmiddag eller så.

Har ni traditioner kring påsk?

Enda traditionen är väl att jag och mins medsystrar drar till Blåkulla för vår årliga träff där ;)

Vad händer mer idag tro?

Arvid fyller år!! Grattis älskade unge❤️ 22år!
Idag är det även Dagnys födelsedag, skickar en varm tanke till dig uppe i himlen💞

Vi far upp till Orsa lite senare idag, bilder kommer i helgen! Älskar Orsa Grönklitt, lugnt, vacker natur och bara vara!



Denna bild fick jag av min vännina Wiveka igår❤️
Det ÄR verkligen så, en häst är = lycka 😍

Nu önskar jag er alla en bra dag och en Glad Påsk!

Kram T

Av Terhi - 27 mars 2018 23:06

Katten vad skönt det ska bli att sova!!

Hade en natt där jag var vaken 3 timmar den föregående natten så jag hyser stor förhoppning på att få sova hela natten!

Vet inte varför men ibland kan jag verkligen inte somna om när jag har vaknat... stress? Tror inte det då jag inte har det i mitt liv just nu... eller ... har jag det?

Har tittat på träningsmatchen i fotboll mellan Sverige och Rumänien och jo.... tro det om du villl... vi förlorade... suck..

Imorgon kommer data-Leffe till jobbet, dags att byta ut min hårdvara ... segt som tusan är det just nu att jobba i den befintliga! Ska bli skönt att få en dator som faktiskt fungerar ;-)

Det är admin datorn som är kass.
Mer om det.

Nu måste jag sooooova!!

Kram




Av Terhi - 27 mars 2018 12:49

Men se, morgonpromenaden idag lovade att våren snart är på ingång.
Härligt! Dock blir det till att njuta av lite vinter i helgen för mig o maken.
Sonen vaktar huset vilket känns bra.

Bjuder på ett par bilder från morgonpromenaden.

Ser ni svanarna på bilden nedan, det är ett vårtecken om något :)
En liten trana flög förbi häromdagen också.

Av Terhi - 25 mars 2018 11:01

Hade feber när jag kom hem från jobbet i fredags och tyvärr sitter det fortfarande i.

Vilade innan grabbarna kom över igår sedan var jag i sängen runt 22:00 och sov för natten.
Alvedon kan göra underverk :)

Tyvärr innebär det att konserten ikväll blir inställd för min del, M får åka med Pia o Thomas.
Tråkigt!! Men inget jag kan påverka.

Nu ska jag bara vara och vila mig stark inför morgondagens arbetsdag.

Njut av det fina vädret och ha en ljuvlig söndag!

Kram T

Av Terhi - 24 mars 2018 09:46

Fick hem mina nya skor igår! Så sköna och snygga! Vad tycker ni?
(Väldigt snygga när de är på!!)

M hade köpt med två underbara buketter med tulpaner, älskade make<3

Grillad lamm och en supergod sallad blev det till middag :)

Idag lördag så kommer grabbarna hem då blir det grill-bufe gott!

Nu frukost!! Som jag längtar!!!

Jo, glömde ju nästan!! Såg snödroppar igår :)

Av Terhi - 22 mars 2018 19:24

Älskade häst!! Nu suddade du bort min sura min<3

All världens bekymmer rinner av en efter en ridtur med bästa kompisen!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards