Alla inlägg under maj 2018

Av Terhi - 31 maj 2018 22:10

Ute en sväng med bästa vännen <3

Av Terhi - 31 maj 2018 05:56

Blev poolhäng igår efter jobbet! Så skönt och poolen uppnådde 30,3grader!! Hahah :)

Passar en frysfia som mig perfekt :) :)

Idag kommer mina rör från Stålmiljö, kul!
Nu väntar jag bara in ett lass till med sten sen är jag klar nere i min lilla hörna! Bilder kommer.

7,4ton jordmassor blev bort forslade såg jag när räkningen kom! Wow!!

Nu dusch och sedan jobb!

Kram T

Av Terhi - 29 maj 2018 07:42

Men så härligt, vädret håller i sig ett tag till :)

Av Terhi - 27 maj 2018 09:44

Morsdag.
Idag är det din dag, lilla älskade mamma.
Jag kommer ut till dig lite senare <3

Morsdag, vi alla som är mammor får ta en extra kopp kaffe i solen och njuta av vår dag.
Kanske en kaka eller två :)

Nu lite frukost efter sovmorgon.
Härligt!

Kram till dig min älskade mamma men även till alla andra mammor därute.

Av Terhi - 26 maj 2018 16:06

Njuter i vårt lilla paradis, ätit en god rabarberpaj med vaniljsås, Frida o Arvid är här. Tobias o Joakim har fixat med gräsklippning och lite annat på firma! Bästa killarna som hjälper till och fixar.
Avve hjälpte oss att hämta bilarna från rekord.

Hoppas att ni har det bra allihop!

Kram Terhi

Av Terhi - 24 maj 2018 06:49

Igår så tog jag en joggingtur i lugnt tempo som ni ser på bilden!
Varmt som tusan men skönt efteråt.
Lagom röd och svettig ;-)

Måste komma igång igen, har inte varit så aktiv de sista veckorna om man ser till specifik träning...

Dock har jag ju jobbat med att forsla bort jord, snickrat, klippt gräset, varit till tippen och fixat sommarhagen osv.
Rörelse det med men inte konditionsträning :)

Fortfarande väldigt trött och täppt av pollen, undrar hur länge det kan pågå?

Idag är det höhämtning efter jobbet, övningsköra med Tobbe försöka hinna med en löptur också.
Kan man lyckas pressa in ett kort ridtur också tro?

Tidsoptimist - ja visst!

Nu är väntar jobb alldeles strax, önskar er en ljuvlig dag i solen!

Kram

Av Terhi - 22 maj 2018 22:44

Dessa två grabbarna tränar på att tycka om cykelkärran jag har köpt :)
M han tycker att jag är stollig och nästintill skämmer ut mig(eller honom snarare)

Tanken är att om killarna kan tycka att det är ok med cykelkärran så kan jag cykla till jobbet de dagar jag inte har möte i stan!! :) Bra eller hur!!!

Söta är de oavsett.

Av Terhi - 22 maj 2018 22:40

Äntligen fick han kommer över på lite grönbete! Victory kom hem igen lite senare och gjorde honom sällskap!

Han såg så nöjd ut och han var så gullig när han kom och mötte kompisen och visade var hon skulle gå för att komma till gröngräset <3
Älskade älskade häst!!

Finast i världen!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards