Alla inlägg den 19 maj 2018

Av Terhi - 19 maj 2018 23:42

Klänning = Lager 57
Fårskinnstofflor inköpta år 2014,osäker på var de kommer ifrån...
Poncho = inköpt från ett par vänninor till mig, de importerar saker från Kina, säljer fina smycken från Edblads.. se mitt armband på bilden halsbanden kommer vid ett annat tillfälle:) :)

Snygga och behaglig outfit ,så skönt när det är hemmakväll :)

Armbandet är såkallad LOVE BRACELET, den är ihopskruvad ... innebär att den sitter där den sitter.

Snyggt!!

Duffy sjunger för fulla halsar och livet är så nice :)

Av Terhi - 19 maj 2018 10:22

Ahhh ohhh underbart, behöver inte säga något mer!
Älskart <3

[Bild]

Av Terhi - 19 maj 2018 08:27

Jihooo!! Idag skall jag åka och handla virke till mina kompostfållor så jag kan fortsätta med mitt projekt i trädgården!!

Vet att det kommer att bli så himla bra :)

M han bara skakar på huvudet och låter mig hållas .. Hahah... han känner sin fru ... Heheh.....

Solen skiner och det verkar inte blåsa lika mycket idag som det har gjort tidigare vilket är skönt.

Sonen har barrikaderat toaletten så här sitter jag och väntar i morgonrock på att få göra mig iordning... men vad gör det?

Lördag och lugnt och skönt i huset... M är i duschen där uppe och hundarna strosar runt i trädgården och kollar av vad som har rört sig där under natten.

Hahah... är fortfarande lite trött!!
Pollen gör mig en aning seg och matt, lite svullen runt ögonen och täppt i näsan men det släpper så snart jag får i mig mina mediciner..

Vad ska ni hitta på idag?
Har ni några projekt som fyller er med glädje?

Åh, nu sprider sig kaffedoften runt i huset!
Ska nog ta mig en kopp innan frukosten är framdukad.

Njut av en fin lördag och ta hand om er!

Många kramar T

Av Terhi - 19 maj 2018 00:16

Jobbat och sedan efter det farit runt som en tok!
Hit och dit, landade i hemmet vid 20tiden och strax efter kom sönerna med lite mat från restaurangen Shanghai. Smakade så bra!!!

Ingen fin bild men det var den enda jag tog då jag skickade den till maken som var på galej med gubbarna från jobbet.

Våraktiviteten är till för dem och vi tanter hänger med runt jul! Bra upplägg tycker jag.
Denna gång hade jag bokat in hela gubbskaran på boule. Tydligen hade det varit bra!

Jag hade ett härligt möte med min Sveipur! Älskade lilla häst!!

Våra nya möbler kom idag! Snygga som tusan :)
Inköpta hos Svenssons i Lammhult.
Måste dock reklamera den stora soffan då det är en spricka på den som vi är oroliga för!

Var förbi Görel och inhandlade 2st nya ponchos, en ljusblå och en ljusgrå. Bild kommer...

Självklart följde det med ett par halsband och ett armband... lovar att en bild kommer även på dem!

Nu skall jag sova och ingen klocka skall ringa imorgon!! Gud så skönt!

Sov sött och dröm vackert!
Kram

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards