Alla inlägg under juni 2018

Av Terhi - 28 juni 2018 23:30

Idag fick jag äntligen prova Inga och hon var fantastisk! Vilken härlig tjej <3

Så snygg, så snäll och helt ljuvlig att rida!
Galopp, tölt you name it!

Nu ska vi komma överens om hennes framtid :)

Somnar med ett stort leende på läpparna.

Kram och godnatt

Av Terhi - 27 juni 2018 08:38

Hästar hästar och hästar :)

Av Terhi - 26 juni 2018 19:02

Härligt!!
Två goa hästar har jag ridit på Littla Bjössi och Harpa.

Har även träffat Inga! Så snygg <3

Och så en hel hög med andra hästar förstås!

Kommer fler bilder när jag har laddar över dem från kameran!

Av Terhi - 26 juni 2018 11:11

Nu är jag här igen, Hvammstangi Island.
Kallare än vad normalt är, snö ligger kvar på kullarna även här!

Hästar betar utanför fönstret och valar simmade in i viken igårkväll och visade upp sig!
Första kvällen och vi fick se dem, kul då de har lust med sin frånvaro de tidigare gångerna jag har varit här.

Lite nervös inför första turen, det är jag alltid dock...
Släpper så snart man sitter upp första gången.
Vaknade vid 6tiden och vi ska till hästarna vid 10:00.

Skickar mer bilder senare :)

Av Terhi - 24 juni 2018 09:28

Oj oj, nu är det verkligen dags att packa...
Flyger imorgon!! Island nu kommer jag ;)

Ska bli så kul! Dock känner jag mig inte redo i huvudet ännu ... hahahh men vad gör väl det!

Betala räkningar, skriva ut jobbplaneringen är ett måste innan avresa. Åker till jobbet som snabbast imorgon sedan bär det av till Arlanda och flyget.

Bilder kommer, jag lovar men förbered er...
Det kommer vara mycket bilder på HÄSTAR!! 🐴🐴

Trevlig kväll igår, dock lite seg idag...
Jaja, dusch o frukost sedan är jag människa igen.

Kram T

Av Terhi - 23 juni 2018 17:40

Av Terhi - 23 juni 2018 17:38

Idag kör vi kläder som är inköpta för läääänge sedan.

Kjol och tröja = Joy säker 10år gamla
Skor inköpta i en liten skobutik i Örebro inför vårt bröllop för 13 år sedan!

Av Terhi - 23 juni 2018 09:19

Lugn och skön midsommarafton var det här hos oss.
M och jag var ensamma vilket var så skönt :)
God mat och bara vara... nice!
Tobbe kom hemma tidigt, bra så man inte behöver oroa sig. Var hemma kring 22:00 eller så.

Idag ska jag och M till Pia o Thomas, ära mat och kolla Sverige matchen.

Tror ni att Sverige kan slå Tyskland?

Nu frukost och dusch.

Njut av midsommardagen!

Kram T

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards