Alla inlägg den 5 juni 2018

Av Terhi - 5 juni 2018 22:14

Fantastiskt, dubbel hopp och bakåt kick ;)

Lunchen bestod av en underbar omelett,svamp, paprika, lök, paprika, tomat och sparris!

2ägg, grädde, salt och peppar.

Väldigt gott!!

Pasta Vongole... say no more :)

Så gott så bra så japp!!

Ha en härlig tisdagskväll :)

Av Terhi - 5 juni 2018 06:52

Oops, vad händer?
Minstingen har köpt sig en bil och modern (jag) får nog inse att han inte är min lilla kille längre!!

Han fyller 18år 1:a juli ...!! Jösses vart försvann dessa år?

Nästa vecka så drar det igång med hårdkörning på trafikskolan , plugga och köra och så får vi hoppas att kortet fixas ganska snart :)

Visst är den fin! Han kommer nog att trivas med den!

Dock måste han skura bort den fina polishen från mattorna... man slår nästan ihjäl sig när man stiger i och ur bilen :) ;)

Nya fälgar är beställda, kommer nästa vecka och på fredag den här veckan får vi hämta hem bilen!

Syrran och hennes make kommer hem och poolar med oss på lördag :) Trevligt!

Fick mail från Island, snart dags för min resa dit!! V26 måndag-söndag !! Jippie!!
Dock har de haft den kallaste maj sedan 36år ... lite av chock för kroppen kanske men det ska bli så roligt att ha 5dagars intensiv ridning, umgås med några av dem som jag har träffat där tidigare och hinna med att provrida Inga...!
Är hon min nya kompis tro? Sveppe är min allra bästa hjärtevän och hästkompis, dock vore det trevligt med en till som jag kan jobba med <3

Nu är det jobbdags! Fredag idag men egentligen bara tisdag ;)

Ha en fin dag, imorgon firar vi Sverige :)

Kram

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards