Alla inlägg under juli 2018

Av Terhi - 31 juli 2018 13:23

Tidigare idag fick sonen sitt efterlängtade körkort!!

Så himla skönt då det har varit en pärs... oro deluxe.

Jihooo!! Glad son = glad mamma :)

Av Terhi - 24 juli 2018 11:32

Härodlat :)

Av Terhi - 23 juli 2018 23:14

Var inne som snabbast på jobbet, fakturerade och bokförde lite grann.
M var inte klar när jag var det så jag valde att gå hem... knappa 9km i 28gradig värme med sol, sol och åter sol...

Jaja, hem kom jag efter 1timma och 23minuter.. därefter ut och övningsköra med Tobbe så jag åt min något sena lunch/kombinerade middag kl 20:00...

Behöver jag säga att jag var lite matt?

Men men inte ska man klaga, det finns andra som har det värre!

M skall lämna in lillbilen på fälgbyte imorgon kl 08:00, han har kört sönder två på bilen... en på var sida... fram o bak...
tackar gud för att det inte var jag ;) heheh

Kostar att ligga på topp så att säga :-0

Tobbe har köpt sig en el-skoter så hanno Anton är ute o kör, själv skall jag gå och lägga mig!
Är löjligt trött hela tiden...

Sov gott och ta hand om er!

Kram T

Av Terhi - 22 juli 2018 10:32

Väl värt ett besök!! Härlig omgivning, trevlig personal och god mat!

Yammi!

Jag var chaufför så Pia fick ta lite gott att dricka! Lillbilen, nercabbad förstås :)

Härlig utflykt och så blev jag dessutom bjuden på maten.. det var gulligt av henne :)

Nu Tripphult med hundar och Pia.

Ha en fin dag!

Kram

Av Terhi - 21 juli 2018 10:22

Jaha, där vinkade jag iväg maken och Thomas.
De skall på konsert i Göteborg så jag och vovvarna har hela sängen gör oss själva inatt..heheheh..

Jag o Pia skall åka en sväng med lillbilen, färden går mot Katrinelunds gästgiveri och sjökrog. Lunch där om vi får plats vill säga! Hoppas det :)

Därefter blir det till att slappa vid poolen även idag... oj så jobbigt ;)

Vad har ni för planer? Bara vara eller har ni stora projekt i värmen?

Nu är det bestämt, Inga kommer till Sverige i oktober!!!!
Så kul!!!

Ska bli spännande att se vad Sveppe <3 tycker om henne.... jag tror att han blir kär...

Igårkväll lagade vi till Ernst salsicciaspett, oj så gott det var! Testa gärna!

Nu ska dammsugaren ner i poolen och jag måste in i duschen!

Ha en fin dag!

Kram Terhi

Av Terhi - 15 juli 2018 16:05

Alltså helt otroligt, sol, sol och sol!!
Det bara fortsätter :)

Blir inte mycket aktivitet då det är så varmt.
Sveppe får stå då det är otroligt varmt för honom att springa i värmen.

Imorgon skall jag göra löner och fakturera lite så det blir en halvdag på jobbet.

Kan vara bra att pausa en stund;)

Har ni det bra?

Bilderna ör från imorse när vi åt frukost vid poolkanten, ljuvligt!!

Kram T

Av Terhi - 12 juli 2018 19:52

Jaaaa, vad säger man? Så fin och stor<3

Av Terhi - 11 juli 2018 10:13

Älskade Island <3

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards