Alla inlägg den 14 september 2018

Av Terhi - 14 september 2018 07:13

Jeans från Levis
Tröja från Flash
Skor från Karma of Charme

Av Terhi - 14 september 2018 07:11

Attans vad vi är bra!! Fortsatt neråt på viktkurva för både mig och maken!!

Vi är ju halv viktväktare eller så!! Äter rätt alla dagar utan fred-lörd och set funkar bara för oss. Skitkul!

Makens kommentar i morse var att jag borde nog köpa tightare byxor snart då de inte sitter riktigt bra längre! Det är ju positivt!!

No skall jag till jobbet!
Önskar er en fin fredag!

Kram T

Av Terhi - 14 september 2018 07:10

Attans vad vi är bra!! Fortsatt neråt på viktkurva för både mig och maken!!

Vi är ju halv viktväktare eller så!! Äter rätt alla dagar utan fred-lörd och set funkar bara för oss. Skitkul!

Makens kommentar i morse var att jag borde nog köpa tightare byxor snart då de inte sitter riktigt bra längre! Det är ju positivt!!

No skall jag till jobbet!
Önskar er en fin fredag!

Kram T

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Skapa flashcards