Alla inlägg under oktober 2018

Av Terhi - 31 oktober 2018 20:26

Sonen nämnde i maj att han ville äta vegetarisk i en månad... dock inte under grillsäsongen så nu mina vänner skall jag o sonen äta vegetarisk mat... dock inte den 30/11 då företaget har bokat julshow med julbord till.

Ska bli spännande att se om kroppen reagerar på detta...

Tjuvstartade idag med zucchinibiffar...

Gott! Med fina tillbehör till... :)

Av Terhi - 30 oktober 2018 18:51

Bilder från vår dag på busbanan.

Behöver jag nämna att jag är så stolt över honom<3

Av Terhi - 28 oktober 2018 08:42

Idag ska jag och Sveppe åka iväg och gå i en busbana, en massa olika hinder och saker som stör skall vi gå igenom, på m.m

Måste erkänna att jag är nervös...

Skickar bilder senare!kram T

Av Terhi - 23 oktober 2018 05:48

4timmar och 14minuter tillsammans med Sveipur, Helena och Trixie!
Det är verkligen lyxigt, en måndag på hästryggen i härlig natur med trevligt sällskap<3
Granviksleden runt!

Av Terhi - 21 oktober 2018 12:09

Idag kommer mor o far och firar M då han fyller år på tisdag.
Vi ska servera schnitzel med stekt potatis, gräddsås och ärtor. Cheesecake till efterrätt!

Yammi.

På tisdag blir det restaurangbesök med sönerna och Frida. :)

Ha en fin dag.

Kram T

Av Terhi - 20 oktober 2018 18:06

Oh, schwish så flög man iväg mot jultider!!!
Älskart!!!!

Av Terhi - 20 oktober 2018 18:05

Härlig höstdag med en vandring runt Dovra sjöar!

Missade att ta bild på Pia som också var med!

Av Terhi - 19 oktober 2018 07:18

Klänning= Loika beställning nätet
Skor= Karma of Charme beställning nätet
Nylonstrumpbycor= Ica handlat i farten
Halsduk= Köpt i Kina för mååånga år sedan
Väska= Coach beställning nätet
Kappa= Barbour köpt hos Harrods i London

Önskar Er en fin dag!

Kram T

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Skapa flashcards