Alla inlägg under december 2018

Av Terhi - 24 december 2018 10:37

Jag önskar er alla en riktigt God Jul <3

Vet att det är en högtid som har olika betydelse för alla och envar, allt beroende på hur julen firas. Med eller utan vänner..

Sänder en tanke till dem som är ensamma idag, till dem som inte har ett hem att vara i, till de barn som kanske inte får en jul de önskar sig.

Vår jul firas med våra grabbar och min mor o far. Mysigt att träffas och äta gott <3

God Jul från mig och ta hand om dig därute!
Kram T

Av Terhi - 16 december 2018 21:00

Älskar när det snöar och det gör det här hemma just nu!! Underbart!

Tittade på prognosen och det ser lovande ut, ner snö väntas komma den här veckan och det närmar sig julafton!!

Ljuvligt!!


En vecka kvar på jobbet innan vi alla tar lite julledigt, skönt!


Hoppas att ni har haft en fin helg 😊

Av Terhi - 14 december 2018 07:23

Dagen efter lucia, mörkt ute och det är fredagsmorgon.

Lugnt och tyst i huset, M har åkt till jobbet och jag aka åka alldeles strax.
Halvdag på jobbet, sedan ridning och om jag hinner ska jag ta en joggingtur.

Tacos ikväll, ska bli så gott. Det var länge sedan vi åt det.

Är såå trött, det beror nog på mörkret kan jag tro.
Somnade 18:10 häromkvällen och sov hela natten men tyvärr är det svårt att sova ikapp(in) en trötthet.

Snart kommer ljuset och så tror jag att det vänder... eller jag hoppas på det iallafall.

En vecka kvar sedan lite julledigt! Skönt!
Mor o far samt killarna kommer på julafton, mor och far kommer även på juldagen :)
Mysigt att bara vara, äta gott och umgås.

Hur firar ni jul?

Ha en fin dag och en trevlig helg.

Kram Terhi

Av Terhi - 9 december 2018 08:49

Vår Milton fyller 12år idag <3
Goaste killen i världen!

Av Terhi - 6 december 2018 07:01


  Jublande glad när premiärturen funkade så bra!!! 👏💕🐴Inga var pigg o glad :)
Syrran och Sveppe lär känna varandra :)😊😊💕🐴

Av Terhi - 4 december 2018 07:13

Älskar när man kommer så långt in på hösten/vintern att det är daga att byta gardiner, ta fram adventsljusstakar m.m

Det blir så ombonat och mysigt tycker jag.

Av Terhi - 4 december 2018 07:10

Köpte nya skor i förra veckan! Puma..
Vad tycks?

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Skapa flashcards