Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Terhi - 27 oktober 2011 18:51

Fredagen närmar sig med stormsteg! Härligt härligt :)

Hemmagjord pizza & spelkväll med grabbarna, vilket de för övrigt inte vet om ännu ;)


Det ska bli så skönt att bara vara även den här helgen, fortfarande lite trött & seg.. Går på penicilin..

Har tydligen haft en bakterie som barn oftast drabbas av & de undarade om jag hade små barn i kring mig.

11 & 15 inte så små...


Sommartiden är snart ett minne blott, dags att ställa om klockorna i helgen.. Än mörkare kommer det att bli att ta sig till & från jobbet = HÖST!

Positivt är att man nu kan tända ljus på kvällarna & bara mysa... Älskar det :)


Höstlov för grabbsen nästa vecka, M är fortfarande mellan två jobb så det innebär att det bara är JAG som ska upp nästa vecka på "mornarna"... Är det rättvist??

Det tycker inte jag i alla fall... :((


Nu ska jag ta mig ett varmt bad & kanske något gott att dricka!


See You!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards