Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Terhi - 10 februari 2011 22:07

Stor shopping på systemet idag :) Inte alla dagar det sker men men idag var det dags :)

Väldigt bra dag att välja med tanke på jätte snöfall & inte så enkelt att skjuta kundvagnen till bilen när shoppingen var avklarad ;)..


Sedan var det dags att hämta Milton hos mor, på vägen dit så var det en dam som av misstag hade styrt ner i diket, stanna & checka läget..!


När vi står & funderar på vad vi ska göra för att få upp bilen kommer J.S (Ericsson kille) förbi. Han ringer efter hjälp & till slut så får de upp bilen ... ;)

Det var lite mer kring den hjälpen men då blir det så mycket att skriva så jag kortade ner händelsen avsevärt :))


Äntligen hemma,fika, ta ut hunden, skotta, äta & TV tittande :)

Snabbt sammanfattat även detta.


M är fortfarande sjuk, stannar hemma imorgon också.


Jaha, det var det!


Nu ska jag lägga mig så att fredagen får komma!


Kram T

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards