Alla inlägg den 18 april 2011

Av Terhi - 18 april 2011 20:34

Hahaha... nu äntligen så fick jag till det :))

10,3Km i mina nya joggingskor! Såå skönt det känns!


Det gick bra att jogga, det blev lite problem med min högerfot på 6,7 & 8 km sträckorna.. :((

Trampdynan fram börjar "klicka" & det gör såå fruktansvärt ont!

Men man får försöka låsa foten i ett visst läge sedan brukar det ge sig... Denna gång tog det tyvärr 3 hela km innan det gav sig..


Tur att jag är envis, annars kan det var lätt att ge upp när det blir sådär... ;))


Avve & Tobbe åkte in & kollade ÖSK - Gefle matchen, snart dags att hämta dem därifrån. M är så snäll & fixar med det så T kan hoppa in i badet :))

Vilken tur jag har, eller hur?


Påsken närmar sig, kvasten måste fixas till, kaffekannan ska putsas & grannens svarta katt måste fångas in sedan är jag redo för Blåkulla ;)


Jag ska nog tappa upp mitt bad nu, fryser som bara den...

Ha det bäst!


//Terran

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards