Alla inlägg under december 2012

Av Terhi - 10 december 2012 20:27

Pusskalas med bästa Arvet!
Detta efter en härlig men kall ridtur igår ( söndag )!

Av Terhi - 3 december 2012 21:20

Advent... Så underbart ... Härligt.... Fantastiskt!!! JAG ? julen!

Mina tomtar ropar på mig ;), de vill redan komma upp och vet ni?

I år ska jag bryta mot mina egna regler... De ska plockas upp i de närmaste ;))

Imorgon kommer bästa Malle hit, vi ska glögga, prata och vad jag längtar!

Jag och M firade vår 7åriga bröllopsdag i helgen.,..
Det går fort när man har roligt ;)!

Den 11/12 ska jag lyssna på Yumeng som ska ha en pianokonsert !!

Den 14/12 ska vi tjejer träffas igen, Tine öppnar upp sina dörrar :)

Den 18/12 kommer min avdelning hit för då ska vi byta julklappar!

Sedan är det nästan jul :)

Mor och far kommer forstås hit igen!

Nu ska jag kika på tv ....

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards