Alla inlägg under december 2015

Av Terhi - 6 december 2015 12:21

     


Nu har vi vår första kväll här på Indigo Pearl, ett designhotell som har allt man kan tänka sig och mer där till! 

Riktigt snyggt ställe, ska bli spännande att se om servicen är lika god som lyxen 😉


Vi har börjat dagen på nya ställe med Thaimassage vilket var otroligt skönt trots att de nästa slog en stor knut av hela kroppen😂 (Trodde inte det var möjligt att böja min kropp i alla dessa vinklar)


Vi tog oss ut från området och flanerade på stranden, därefter testade vi en av strandrestaurangerna och åt en sen lunch / tidig middag... Så gott!! Alldeles underbart😃😃


Poolat, badat och bara njutit av ännu en dag. 

Lite avundsjuk på er därhemma som faktiskt får fira andra advent idag, får fira ikapp när vi kommer hem!


Nu ska jag återgå till musiken och min älskade make❤️


Kram


Av Terhi - 5 december 2015 05:50

 

Idag är det lördag den 5/12, sista dagen här på Andaman White Beach Resort.

Vi har verkligen haft det så bra här, lugnt och stillsamt!


Njutit varje minut☀️🌴🍾.


 


Haha, den här bilden var jag bara tvungen att dela med mig av😃


 


Den här blomman är till Er där hemma, som en liten tröst efter de stormar ni har drabbats av på olika sätt!


Kram Terhi

Av Terhi - 4 december 2015 07:32

 

Njuter av ännu en dag vid stranden här i Thailand😃


Vi har det verkligen underbart här, jag o maken❤️


Idag är det fredag o på söndag byter vi till ett annat hotell, spännande att se hur det är!


Önskar alla en underbar fredag!


Kram

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2015 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards