Alla inlägg den 12 mars 2016

Av Terhi - 12 mars 2016 21:55

Fantastiskt vad vissa saker kan påverka oss människor, i olika grad förstås😜


Jag tillhör dem som tyckte att det var bättre förr gällande Melodifestivalen ...  En kväll var man uppbokad för att se vem som skulle vinna... Det var spännande... Sedan hände det något, jag vet inte riktig vad men helt plötsligt så pågår det i flera veckor med deltävlingar och andra chanser och Gud vet vad.... Självklart så avslutas det med pompa och ståt med en grandfinale😊😖


Måste jag berätta att jag bojkottar detta? Har inte sett det på flera år... Ja, tråkig kan man tänka ....

Det som roar mig är alla dessa kommentarer på Facebook om att det är så dåligt, bara skrot som är med och trots det mina vänner..... Så tittar man på det, varje helg och varje sändning!!


Det är för mig så konstigt? Hahah ... Ja, jag vet att jag är en tjurig medelålderstant hahaha!!!


Imorgon, eller senare idag kan man läsa i tidningar att fel låt vann, iår igen?! Heheh😜😉


Det var det, godnatt och sov sött!


//T



Av Terhi - 12 mars 2016 17:22

En riktigt skön lördag än så länge, tog en 3km långpromenad med vovvarna i Tripphult strax innan lunchtid.

Hundarna, och vi båda njöt av att komma ut lite.


Sedan tog vi faktiskt pizza idag, oh vad gott det var!! Har inte ätit det på ett tag och då är det ju så himla gott!!!

M o Avve kollar fotboll, själv sitter jag och njuter av tystnaden på nedervåningen....

Underbart😍


Skall alldeles strax ta ut de fyrbenta på en liten tur igen.

Älskar helger då man inte har något alls planerat.


Ex kollegan blev glad över blommorna, så kul att glädja någon när de minst anar det!


Nu ska jag njuta av lugnet, ha det så bra mina vänner!


Kram


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards