Alla inlägg den 8 februari 2018

Av Terhi - 8 februari 2018 07:41

Men snälla, hinner precis hem från semestern. Jobbar en dag, åker och tränar och på kvällen är jag så illamående.... lägger mig tidigt då jag tror att det tidsomställningen som retar kroppen.

Sedan är det kört, verkligen kört... natten består av att springa mellan sängen och toan... helt slut när klockan ringer, går upp och kokar kaffe till M och får rusa igen, inser att det bara är att gå och lägga sig igen och hoppas på bättring. Nu har även febern kommit in i bilden, tack så hemskt mycket för detta välkomnande ... vid tolvtiden mitt på dagen igår lugnade magen ner sig, tack och lov!!!

Sov mer eller mindre hela dagen och natten, 2 korta hundpromenader och inget mer.

Fortfarande feber och helt slut, fick i mig lite yoghurt så nu ska jag vila en stund till innan hundarna vill ut...

Puh, vilken start!!!!

Hoppas att ni alla mår bra!

Kram T

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2018 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards