Alla inlägg den 4 februari 2018

Av Terhi - 4 februari 2018 06:47

Så nu är den sista dagen här och det känns faktiskt helt ok.
Passar på att sola och bada in i det sista.

Vi har haft ett par trevliga veckor här i Phu Quoc, träffat några roliga och intressanta människor särskilt då fransyskan Fabienne och hennes manliga vän!
En så härlig lady som bjuder så mycket på sig själv och skrattet är nära hela tiden.
Vissa människor ger så mycket energi :-).
Kort sagt underbar!


Bussen hämtar upp oss riktigt tidigt, 04:15 imorgonbitti. Förhoppningsvis så kanske det gör att man kan sova stora delar av vår 11timmars långa flygtur hem till Sverige.
Vore ganska skönt....

Nu fortsätter jag att ta vara på den sista dagen och så hörs vi av igen när jag har kommit tillrätta därhemma igen. :-)

P.S mamma och pappa, snart ses vi igen <3 D.S

Kram T

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2018 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards