Alla inlägg den 9 april 2018

Av Terhi - 9 april 2018 21:02

Måste ju visa er vad vackra tulpanerna är nu när det har slagit ut!!!

Visst är de ljuvliga?

Det blev 75min på spinningscykeln... tur det finns bra ljudböcker och att man är envis som synden...
Kan ju inte påstå att det är så himla kul...

Kroppen svarar iallafall fortfarande och det är ju bra!

Fröer inköpta i helgen, dock ej planterade ännu... måste fixa det i veckan nu..
Tar ju inte så lång tid men det ska ju plockas fram och fixas... latmasken kryper liksom lite fram...

Jaja, snart sovdags! Skönt!!!

Kram o godnatt!

Av Terhi - 9 april 2018 14:06

Jobbar hemifrån efter lunch, mängdningar som måste göras.
Liten brasa i kaminen och te gör att värmen stiger både i huset och i kroppen!
Så ruggigt ute idag, regn varannan timma och värmen från igår är som bortblåst.

Men det går ingen nöd på mig, inte alls.

Hundarna vilar, den ena i hundsängen och den andra ligger i en av fåtöljerna... lugnt och stillsamt.

Lite senare blir det hemmaträning, cykling tänkte jag mig.
Har stans träningsvärk efter helgens löpning x 2.
Men det som inte dödar, det härdar ;)

Nu skall jag jobba vidare.

Kram T

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards