Alla inlägg den 24 augusti 2018

Av Terhi - 24 augusti 2018 22:17

Idag gick jag veta till vilket konto jag skulle betala in på... så idag blev Inga min på riktigt<3

Älskade fina häst, vi ses i oktober:)

Har även fått en förhands hint om turerna nästa år, självklart ska jag o tjejerna från Göteborg dit igen :)

Kul!!!

Nu sova, bröllop imorgon!!!

Av Terhi - 24 augusti 2018 08:12

Så skönt med snygga naglar igen!!!

Även match mot klänningen jag ska ha på bröllopet :)

Av Terhi - 24 augusti 2018 07:01

Blommor, på längden och tvären!
Älskar färska blommor, det ger lite vardagslyxkänsla tycker jag.

Handlade blommor till förra lördagen så vi hade gäster, de är väldigt vackra fortfarande.
Se själva:

Fick även en ljuvlig bukett av mor o far då och den är också jättevacker.

Nu är det fredag och vägning -1,3kg!
Det är bra :)

Idag ska jag lämna in bilen på ut o invändig tvätt.. har jag förresten nämnt att jag har nytt bil? Osäker men kan visa en bild när den är nytvättad :)

Trivs jättebra med den!! Så himla skön att köra..

Maken har varit kraschad i ett par dagar, orolig för att han inte orkar att följa med på bröllop imorgon. Han har ont i magen och är allmänt hängig. Tror att det kan bara tarmfickor som spökar, då det återkommer då o då... :(

Ha en underbar fredag!

Kram T

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards