Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Terhi - 3 mars 2011 19:03

Sitter & väntar på att Tobias ska komma hem...


Han har följt med Carl & Simon på handbollsträning, ska bli spännande att höra vad han tyckte om det... !


Hoppas att det faller herrn i smaken & att det skulle kunna bli något han vill fortsätta med :) jaja, vi får se!


Idag har det varit en bra dag på jobbet, känns skönt när det är så! Eller hur?

Beställde en blandsallad på jobbet idag, smakade alldeles gudomligt!

Mycket vitlöksdressing... Yammi! :))


Kvällsmaten blev lite kallplock... hade nog önskat varm mat... men men :(

Imorgon kväll efter after worken så planeras det oxfilé med Hallomi till....


Märks det att jag tänker på mat, mat & återigen mat just nu??

Inte helt ovanligt kanske ... hehehe!

Jag brukar säga att det är tur att inte allt sätter sig på mig, för då skulle jag kunna rulla fram ;) Jag ÄLSKAR mat! Choklad! Krokar... Ostbågar som de egentligen heter.... Gula, goda, smakrika... Mums!


Helgen i övrigt förväntas vara lugn & stillsam, grabbsen är hos oss!

Blir lite mys i soffan & kanske, kanske kan jag smita ner & sy mig en ny bikini...!


Joggingturen får vänta tills på lördag... Fredagen försvinner ju iom After Worken!


Snart är det dags att titta på TV --> Antikrundan kl 20:00. Sedan var det Svensk Maffia kl 21:00 tror jag.. 


Därefter är det dags att dejta John Blund! En ganska trevlig kille... Honom kan man lita på! Besöker en varje kväll, dock kan tidpunkten variera en del :))

Igår var han här ganska tidigt! Jag la mig nog strax innan 21:00 ...


Nej, nu måste jag göra annat...!


Ha det gott!


Kram T



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards