Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Terhi - 9 mars 2011 19:49

Idag blev det strax över 4 Km & jag känner mig nöjd! :)

Det var kanske lite för länge mellan mat intagen för att det skulle bli en optimal joggingtur! Åt ju lunch kl 11:15 & sedan ut och jogga kl 18:35... Hmmm..


Det får jag ändra på i övermorgon... Det är ju fredag! Men men träning står på schemat så det är bara att snöra på sig skorna :)


Kläderna förresten... Gud så sköna kläder!! Helt perfekta att jogga i :))

Sedan kanske man inte är så snygg i tighta byxor men vad katten!!

Bra var de i allafall ;))


Fotboll...! Nej, jag ska inte spela fotboll! Jag ska titta på fotboll på 10:an om en liten stund... Även Vi ska faktiskt ta lite rött vin till matchen... vet fler som eventuellt skulle göra det! Skål! :)


Min bikini får nog vänta till helgen... Man måste ju prioritera viktiga saker, inte sant? Fotbollen slår sömnad i källaren idag!


Idag var vi duktiga, vi tog bort takboxen från bilen... vi har talat om att göra det i minst en vecka så nu är det gjort...trumvirvel ... hehehe

Sedan har M åkt iväg och tvättat bilen på OK/Q8 --> Ingen manuell tvätt men ren & fin är den nu, ser nästan ut som om den står & ler därute!

Säkert lika smutsig imorgon igen men vad gör väl det?


5 arbetsdagar kvar..! Sedan... sedan... YES!!


På söndag kommer mor & far på lite sen lunch, inklusive efterrätt!
Det ska bli trevligt :))


Nu är det dusch dags!


See Ya!


//Terran

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards