Alla inlägg den 4 juli 2017

Av Terhi - 4 juli 2017 23:10

Min älskade Milton mår fortfarande inte hundra bra, besök hos veterinären.

Vi har gjort allt enligt gängse regler för stopp i magen, veterinären tycker att vi har gjort rätt hela tiden vilket känns skönt då man inte vill skada sin bästa vän.


Ytterligare lavemang, smärtstillande på plats där men tyvärr lossnar inte hela stoppet😞 Det finns kvar lite enligt de röntgenplåtar vi tittar på, återbesök imorgon kl 09:00.

Älskade hund,så stark och modig trots att du har så ont❤️ 

Det gör ont i mattehjärtat!!


Något helt annat, vissa kanske tycker att det är för jävligt att ta upp detta just nu när Miffe som vi kallar honom mår så dåligt!


Oavsett vad så berättar jag det nu:


Michael, maken, bokade en resa att se fram emot. Vietnam blir det efter årsskiftet vilket faktiskt ska bli trevligt, älskar nya okända resmål😊 ( gillar visserligen även redan sedda resmål...😁😜)


Ska bli kul att se ett nytt land, upptäcka nya matkulturer m.m. 


Sov gott, hoppas att vi får sova några timmar innan Miffe måste gå ut igen.


Kram T

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards