Alla inlägg den 6 juli 2017

Av Terhi - 6 juli 2017 12:28

           

Ett par bilder säger mer en några ord...



Av Terhi - 6 juli 2017 06:41


             

Oh vilken härlig kväll, jag och Helena möttes upp i Kvarntorp med hästarna!

Så underbart kul att träffas och göra något vi båda brinner för, rida, tjata och prata, skratta så tårarna rinner ja ni vet allt som man gör med en fin vännina😊


De som ser oss stå på en parkering med två hästar, pratandes och skrattandes omvartannat måste ju tro att vi är lite tokiga... hahah😂😂 ... de har rätt.. DET ÄR VI!!! Det tog oss bara 40minuter att sadla på då vi tjattrar och tjattrar!!


Tack min kära vän för att du är du och att du alltid är så nära skratt❤️


Det blev ridning fram till kl: 22:00, mor o far ringde och var oroliga, hade det hänt något? 

Maken skickade ett godnatt sms precis när jag passerade vårt hus på väg till stallet med Sveipur😊😊

Men vad gör väl det? Sommar, ljust och bara så lagom ljuvligt det kan vara😊😊


Idag är det torsdag morgon, maken har redan åkt till jobbet med hundarna! 

Jag ska ta lillbilen dit om bara en liten stund😊


I em ska jag hjälpa systrami med att sy in två baddräkter, maken hennes och Sebbe skall passa på att poola en stund.

Det blir ju perfekt då vi har en klarblå himmel här i Kumla redan nu🌞


Ha en underbar dag 🌸

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards