Alla inlägg under april 2018

Av Terhi - 17 april 2018 09:07

Om ni sitter på en massa goda vegetariska recept får ni gärna dela med er av dem!
Sonen önskar äta vegetariskt en månad för att se om han mår bättre.

Vi ska inte äta vegankost så mjölkprodukter, fisk, ägg och skaldjur får ingå.

Har ni tips på tofu och quornrecept så låt mig ta del av dem :)

Stort och varmt tack på förhand!

Kram Terhi

Av Terhi - 17 april 2018 06:50

Nu har de kommit, mina nya brillor.
Tom Ford blev det på bågarna denna gång.

Nå.... få höra nu... fina? Fula?
Vad tycker ni?

Bilderna blev väl sisådär :)

Ha en fin tisdag!

Av Terhi - 14 april 2018 18:21

Ljuvlig promenad med Pia, Thomas och Michael i Rynningeviken. Många som hade samma tanke som vi, härligt :)
Nästan 1 mil och tjattrade och pratade och planerade inför kommande Amsterdamresa :)

Självklart en liten macka och kaffe då vi överlevde!!
Det är jag som är hungran i gruppen :)

Väl hemma lite bubbel och trädgårdsfix!
Jag älskar den här tiden.. ljuvligt ljuvligt!

Nu snart lite grill och något annat gott i glaset.

Önskar Er alla en underbar lördag!

Kram T

Av Terhi - 13 april 2018 07:23

Vilken kväll, så trevligt med allt som man önskar att en kväll ska innehålla.

God mat, härligt sällskap, mycket skratt och prat om allt mellan himmel och jord :)

Tack mina fina för en supertrevlig kväll <3

Av Terhi - 12 april 2018 12:42

Vilken dag är det? frågade Puh.
”Det är idag”, sa Nasse.
”Min favoritdag”, sa Puh.

Av Terhi - 12 april 2018 00:07

Men hallåååå
Så trevligt vi hade det på vår middag :)
Oxfilé med tillbehör beställdes och därefter lite olika desserter ... Yammi!!
Gudagott alltsamman :)

Jag ÄLSKAR att rå om mina killar!! Gud så mysigt att träffas allesamman <3

Jag o M fastnade idiskussioner om livet hemma i fåtöljerna.... Vad vill vi? Vart ska vi?

VILL FÖRTYDLIGA, VI HAR INTE ÄKTENSKAPSPROBLEM !!

Mer var vill vi ha ett extra boenede...
Typ sommar/vinter...

Toscana? Spanien?

Snälla berätta!!
Kram T

Av Terhi - 11 april 2018 06:46

Fick denna bilden av min vännina nu imorse <3
Tack W, du gjorde min dag med den :)

Kram Terhi

Av Terhi - 10 april 2018 23:08

Gääääsp, usch vad trött jag är!
Dagen har gått i ett idag, fixat hemma på fm (rensat garderober), tvättat m.m
Sedan möte vid ett och därefter PTträning.

Hem och duscha sedan åka över till Jocke, vi hjälptes åt att fixa lite i lägenheten hans.
Blev ordning och reda, sonen var på gott humör och det kändes trivsamt att vara tillsammans bara vi <3

Imorgonkväll skall vi ut på restaurang hela familjen, Avve har valt restaurang. Walvet, återkommer hur det var där.
Mysigt!!

Torsdag = träff med Dreamteam (jag, Wiveka, Jeanette och Helena) ska bli superkul att träffa damerna igen, längesedan vi var alla fyra!!!
Vi ska ses hos W, hon skulle ordna något smarrigt att äta :)

Mer om det efter träffen!

Nu skall jag borsta tänderna och hoppas på att få sova nonstop tills imorgonbitti när klockan ringer..

Godnatt och sovgott :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards