Alla inlägg den 1 mars 2018

Av Terhi - 1 mars 2018 10:10

Snälla, finns det någon därute som kan hjälpa mig med middagstips tills imorgon?
Något gott och lyxigt, inte vardagsmat.

Inga småbarn hemma så inte tacos, även om jag älskar tacos!

Håller tummarna på att det kommer in några förslag!

Tack på förhand! :)

Av Terhi - 1 mars 2018 07:03

Mars, välkommen ska du vara!

Med dig brukar våren komma smygandes, inte precis nu men något senare.... i slutet av månaden kan vi kanske få se lite olika vårtecken.

Vilka vårtecken poppar upp i era tankar när ni funderar på olika vårtecken?

Jag tänker tussilago, krokusar och snödroppar!
Dessa vackra och starka blommor som kämpar sig upp när vårsolen kommer mer och mer.

Jag blir lika lycklig varje gång jag ser t.ex en tussilago... wroooom... så åker man tillbaka i tiden och tänker på när man plockade dessa när man var en liten flicka! Gulligt ju :)

Delar även en annan liten skojig bild jag hittade på nätet... Hahah lite torr humor,, javisst :) :)

Ha nu en fantastisk torsdag.

Njut av snön och vintervädret där ute, åk skidor, ta en långpromenad eller sitt ner i lä och avnjut en kopp varm rykande choklad.

Kram T

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards