Alla inlägg den 7 mars 2018

Av Terhi - 7 mars 2018 18:57

Idag har det varit en aktiv dag... eller, inser att många av mina dagar är så precis så här..

Har jobbat undan hemifrån fram till halv tolv, fick iväg en mängdning till M så han kan fick skicka in ett anbud.
Åkte till stallet därefter, Sveppe verkades och skoddes. Tack far för hjälpen <3
Milton och Melker var med och förärade mor lite sällskap under tiden.
Red Sveppe 1 timme sedan ut med jyckarna på 3:e promenaden för dagen innan jag åkte skidor, drygt 11 km blev det idag.
Hem fixade räkmackor och hängde tvätt, plockade ur diskmaskinen och nu dusch!

Härligt när det händer saker, eller hur ;)

Ha en gokväll! Det ska jag ha!!

Av Terhi - 7 mars 2018 06:59

Man behöver inte studera bilden länge innan man identifierar 1st PT och 1st Kund...hahah..😂

Bilden är tagen precis efter 9,3km intervallträning på crosstrainern. Puh!! 😅 Svettigt värre måste jag medge! (Tycker att PT:n ser nöjd ut....)

Det roliga är när jag står och kör järnet på crosstrainern, svetten sprutar och jag är högröd, flåsar och tokandas så hör jag:

Jag fryser... 🙄

Va? Hallå!! 😯🤔 Byt plats med mig ska du se att du inte fryser flämtar jag fram!! Hahah, jösses! 😂😂

Och tänk.... detta betalar jag för... jo... frivilligt... inte tvång... nej, jag lovar! F R I V I L L I G T!!

Jag har nog en skruv lös tror jag, men hur det än är så hjälper det mig framåt att ha en Oscar som säger till mig att kämpa vidare, du orkar det här, kom igen Terhi osv.

Han ser till att min finska Sisu kommer fram och att jag inte ger mig! 💪👊 Tack Oscar! 👌

Nu skall jag ta en morgonpromenad med Milton och Melker, jobbar hemifrån idag så jag kan skrota runt lite!

Klockan tolv skall jag till stallet och sko och verka Sveipur, han måste ju få fina framfötter min lilla racerhäst.🐴

Vad händer hos er då?

Kram

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards