Alla inlägg den 3 november 2010

Av Terhi - 3 november 2010 21:18

        

En rolig dag tillsammans med Marlena!

Av Terhi - 3 november 2010 21:05

Jaha, då är det kollat..


Jag är 48år?! Eller inte jag men min kropp....

Men hur känner jag för det...?

Jag tycker att det är ganska trevligt att äntligen ha nått en mogen kvinnas ålder!


Ja, det det så jag känner det ;)

Kanske kommer det att innebära att jag från & med nu klär mig snyggare, sminkar mig mer & talar med finare ord?


Vad det nu innebär spelar egentligen ingen roll, är inte sugen på att äta annat än den goda maten jag äter, vill inte byta ut det goda vinet till juice heller för den delen.


Jag tar detta med en klackspark & forsätter att njuta av det GODA livet!!

    

Av Terhi - 3 november 2010 17:10

Idag ska det ske...jag ska få veta min kropps exakta ålder...

Ja,ja...Jag VET att jag är 38år plus lite mer, men jag menar att jag ska på en kroppsscanning... Ja ni läste rätt!  

Jag är super nervös....Jag vill inte att det ska visa säg att jag har slarvat så mycket att det visar att jag är ÄLDRE än vad jag är...!!


Usch, varför utsätta sig för det här :((... Bläää....


Har länkat in min nya hemsida, ligger under länkar! Kika gärna där & se om det finns något som tilltalar Er.


Nu ska jag rusa...återkommer med resultatet!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards