Alla inlägg den 23 november 2010

Av Terhi - 23 november 2010 22:51

Jaha...se där 0-4 till Real Madrid ... :o)


Tråkigt för Ajax att förlora på hemma plan ...!


Real Madrid såg till att skapa bra förutsättningar framöver genom att se till att två spelare fick röda kort i slut minuterna...


Alla sätt är bra utom de dåliga :o))


Sedan en sak till....


2x Ola i studion gör ju fotbollen än mer intressant ;))


Andersson & Wenström...hmmm...


:))


Natti natti!


P.S

Fick inbjudan till en ölkväll nästa vecka på torsdagen, blir väl en pub inne i

Ö-o ...Låter lockande att träffa tjejerna från gitarr kursen igen :O)

D.S


//Terran

Av Terhi - 23 november 2010 18:53

Fick hem ett present kort från "Sätt Ericsson i rörelse"!

200:- på Stadium igen =o)  Kul!!


Det är tur jag har Miffe som tvingar ut oss på minst en timmes promenad varje dag!!


//T

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards