Alla inlägg den 4 november 2010

Av Terhi - 4 november 2010 16:54

Oj, vad mörkt det är ute! Klockan har inte slagit 17:00 men det är svart...

Jeeses...det är tur man inte bor kvar på landet....jag är ju lite ...ganska mycket mörkrädd :(

Tycker inte om att promenera ensam på kvällen,usch & fy!


Men det finns ju också fördelar med denna mörka årstid!  


Fördelen med hösten är att: NU kan man tända ljus inomhus ganska tidigt på dagen, jag älskar verkligen det :o)


Det blir en sådan mysig stämning i hela huset, man blir glad & mår toppen...


Jaja...nog om det..


Imorgon är det fredag! YES!! Jag längtar verkligen, det händer inget särskilt men är ganska trött just nu & då är det välkommet med en liten helg ;))


Kvälls menyn imorgon består av:

Biff med thaibasilika & heta räkor =)

Gott Gott, jag gillar Thai mat...Mumma.

Dryck till maten:::::: Vatten!


Nej, nu skojade jag bara! Singha kanske, Thailändskt öl, ljust & gott... Vi får se!?


Nu är det slut bloggat för idag, syster med sambo kommer om en stund..


//Terran


P.S Ganska skönt att komma hem till ett ny städat hus...Tack Troll Tina! Ni äger som ungdomarna säger ;)) D.S



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Ordspråk på latin

 

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Translate my blogg

Foton



Sommarbild vid Kumlasjön!

 

 

Längtar till sommaren :)

Mina 4-benta vänner :)

 

 

 

 Rakel Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

Melker    Frigg   Tyvärr inte med oss längre! Saknad❤️

 

  Sveipur   

  Milton   

 

 

 

Blommor som jag älskar

 
Liljekonvalj, underbara och otroligt väldoftande!


 

Förgätmigej, dessa ljusblå blommor plockade jag alltid till min mor när jag var liten! <3

Fresia, den här vackra blomman fick pryda min brudbukett tillsammans med rosor!  
Tulpaner, underbara, krispiga :)


  

Rosor, vackra blommor som alla älskar tror jag!


Ovido - Quiz & Flashcards